dilluns, 29 d’abril del 2013


M'agradaria que aquest blog servís per oferir-vos una presentació dels meus treballs; dibuix, pintura i, darrerament, fotografía.

Artista plàstic, de formació principalment autodidacta, i exposant amb regularitat des de 1993. La meva evolució cap a un estil propi ha estat decidida i constant, passant d'unes primeres obres carregades de contingut literari, fosques i plenes de dramatisme, a les actuals, netes, plenes de llum, quasi poètiques, però no per això exemptes de força.

La recent descoberta fotografia, es divideix entre obres que procuren transmetre fidelment les característiques del model retratat (generalment natura i paisatge) i d'altres on l'edició, com un pinzell més, em permet transformat la realitat percebuda.

Sigueu molt benvinguts al meu petit univers.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada